Не один раз це питання задавала собі Вікторія Анатоліївна Мошенець, вчитель української мови та літератури.
По-перше, «Живе спілкування!»
Може здаватися, що дистанційне навчання в сучасному світі дуже легко налаштувати. Скидаєш посилання на книжки, завдання у месенджер і збираєш відповіді. Проте, одним з важливих аспектів взаємодії під час навчання є живе спілкування, споглядання та слухання. Тому, вчитель практикує вихід в прямі ефіри для пояснення теми, аналізу завдань та дискусії з учнями.
По-друге, «Не використовуй виключно одну форму комунікації!»
Так само, як і на звичайному уроці ми говоримо, пишемо, показуємо, під час дистанційних занять залучаємо всі типи сприйняття в учнів. В онлайні ви маєте широке поле для маневру. Адже комбінувати текстові завдання можна з відеопоясненням чи аудіоповідомленнями.
По-третє, робота в онлайн-групах!
Дистанційне навчання - це найкраща можливість об'єднати учнів у команди та надавати їм групові завдання. Крім того, це спрощує етап підготовки завдань й дозволяє максимально розкрити творчий потенціал дітей.
Покоління Z чудово сприймає онлайн уроки Вікторії Анатоліївни! |