Існує безліч можливостей для онлайн-навчання та здійснення різних освітніх процесів дистанційно. Проте уявіть, що відбувається з учнем, якщо учитель та колеги використовуємо різні ресурси для дистанційного навчання. Завдання з математики у Месенджерах Viber та Telegram, українська мова, література на YouTube, а хімія, фізика, біологія взагалі в окремому додатку. Простежування та систематизація таких завдань забиратиме купу зусиль та ресурсів учня й одразу відбиватиме бажання вчитися. Тому весь колектив нашої школи приймає спільні правила взаємодії - це суттєво спрощує як життя учнів, так і нашу особисту роботу. Платформи мають бути зручними як для вчителя, так і для учня. Єдині та прозорі системи оцінювання, а ніж кожен вчитель працюватиме з учнями за власними правилами.
Такої спільної комунікаціі дотримується протягом дистанційного навчання і наша Людмила Володимирівна Костриця_Лавринюк, вчитель географії. |