Головна Керівництво Структура РУО Фотогалерея Архів

    ЗАКЛАДИ ОСВІТИ
  
    СТРУКТУРА РУО
  

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Положення про управління освіти
Методичні рекомендації
COVID-19
ОСВІТЯНСЬКИЙ ДОВІДНИК
Позашкільна освіта і виховання
Досвід роботи
Очищення влади
Державна підсумкова атестація
УЧИТЕЛЬ РОКУ
МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК
ОЛІМПІАДИ
Атестація, сертифікація педагогічних працівників
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ
Запобігання і протидія корупції
ОСВІТА ГОЛОСІЄВО В ЗМІ
Шкільна бібліотека
ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Бюджет освіти. Відкритість і прозорість
Державні закупівлі
ФІЗКУЛЬТУРА І СПОРТ
Вакансії
Інклюзивно-ресурсний центр

    Новини
    Новини закладів освіти
    Заклади освіти в Інтернет
    Оголошення
    Фотогалерея

    Банери
   Авторизація Вхід для користувачів
Логін:    
Пароль:    
   
     Контакти:
Поштова адреса:
м.Київ,
пр-т. Голосіївський, 118-Б
Тел.: +38(044) 257-12-57
golosiivruo_golos@kmda.gov.ua

Децентралізація

Центр освітніх інновацій та моніторингу

Департамент освіти і науки, молоді та спорту

Протодія булінгу

Навчальні заклади району - на карті міста

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України - Міністерство освіти і науки України

Голосіївська районна у місті Києві державна адміністрація

Офіційний портал органів виконавчої влади України

Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка

Офіційний веб-портал Київської міської влади

Український центр оцінювання якості освіти






19/10/2020  |  16 жовтня 2020 року набули чинності оновлені умови дистанційного навчання у школах (фоторепортаж події)
16 жовтня 2020 року набули чинності оновлені умови дистанційного навчання у школах
16 жовтня 2020 року набули чинності оновлені умови дистанційного навчання у школах

Нове Положення було затверджено наказом МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224.

Дистанційна форма здобуття освіти залишається виключно добровільною і потребує подання відповідної заяви про зарахування/переведення від батьків. Але відтепер для навчання за дистанційною формою учням не потрібно мати високий рівень навчання (10-12 балів) – таку можливість має будь-який учень для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії.

Технології дистанційного навчання в різних формах здобуття освіти (денній, вечірній, педагогічному патронажі тощо) можуть використовуватися для проведення оцінювання, консультацій, вивчення окремих тем з предмета. 

Також їх можна використовувати для надання додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових послуг для осіб з особливими освітніми потребами, якщо в населеному пункті, де проживає учень, відсутні відповідні фахівці, що надають такі послуги. 

Технології дистанційного навчання дозволяють продовжувати освітній процес під час карантину та інших надзвичайних обставин (без переведення учнів на дистанційну форму).

У документі також врегульовано можливість організації змішаного навчання. Заклад освіти може визначити такий режим роботи, за якого учні почергово відвідують заклад освіти для очних занять, решту часу навчаючись дистанційно.

Положення передбачає, що обов’язково мають враховуватися інтереси учнів під час дистанційного навчання:

  • організація освітнього процесу має забезпечувати регулярну та змістовну взаємодію вчителів з учнями;
  • під час дистанційного навчання мають створюватися умови для забезпечення повноцінної участі в освітньому процесі осіб з ООП з обов’язковим урахуванням індивідуальної програми розвитку;
  • заклад освіти забезпечує регулярне відстеження результатів навчання учнів, а також за потреби надання їм підтримки в освітньому процесі;
  • для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин, заклад забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних для учнів – телефонного, поштового зв'язку тощо;
  • організація освітнього процесу обов’язково здійснюється з дотриманням вимог щодо захисту персональних даних, а також санітарних правил і норм щодо формування розкладу навчальних занять, вправ для очей та постави, безперервної тривалості навчальної діяльності з технічними засобами навчання, часу для виконання домашніх завдань тощо. 

З метою забезпечення прав педпрацівників у Положенні вказано, що організація дистанційного навчання має здійснюватися у межах їх робочого часу.

У межах своєї автономії заклад освіти самостійно визначатиме механізм моніторингу і контролю якості дистанційного навчання в закладі освіти. Спосіб, у який керівник закладу здійснюватиме контроль за виконанням освітніх програм учнями та педпрацівниками, схвалюватиме педрада.

 

Документ: Pologennya_distanciya.pdf

Фоторепортаж
16 жовтня 2020 року набули чинності оновлені умови дистанційного навчання у школах
16 жовтня 2020 року набули чинності оновлені умови дистанційного навчання у школах
16 жовтня 2020 року набули чинності оновлені умови дистанційного навчання у школах
16 жовтня 2020 року набули чинності оновлені умови дистанційного навчання у школах

Актуальні новини | Архів новин




    Пошук по сайту
   
   

Facebook

Сайти НЗ району

Facebook сторінки шкіл

Інноватика в сучасній освіті

Київський фестиваль стартапів

Нова українська школа

Освітній портал. Педагогічна преса.

Громадська організація «Ла Страда-Україна

Календар пам'ятних дат на 2020 рік

© 2021. Інформаційна підтримка IT-SOURCE